10 ילדים ובוגרים של איל"ן סניף חדרה זכו לחוויית גלישה מלאה באומץ, חיוכים, התרגשות ואהבה לים. הגלישה התקיימה בעזרת גלשנים נגישים וגלשני סופט רגילים, לצד כיסאות גלגלים מונגשים לחול ים - שאפשרו לכולם להיכנס למים ולהרגיש את החופש של הגלים.
תודה ענקית לעדי קלנג, למתנדבי “גל גלים” ולמועדון הגלישה Inside Surf, שהגיעו ללוות, לעודד ולפתוח את הלב. תודה מיוחדת לראש עיריית חדרה ניר בן חיים ומנכ״לית העירייה זיוה הימברג שהגיעו להתרשם מקרוב מהעשייה המרגשת.
תודה למיכל דינוביץ - מנהלת סניף איל"ן חדרה, לאבינועם גלעד - מנהל תחום הספורט, לאגף החופים ולמצילי תחנה מספר 2 בחוף אולגה - על הליווי, האמונה והעשייה שמאפשרת רגעים כאלה.
ימים כאלה מזכירים לכולנו כמה כוח יש לים - לחבר בין אנשים, לפרוץ גבולות וליצור רגעים שלא שוכחים.